Thursday 8 September 2016

Filled Under:

Dulu Suami Baik, Sekarang Anak Masih Menyusu Dia KANTOI Main Perempuan, Yang Paling TERKEJUT Bila Polis Datang Rumah...

Dulu Suami Baik, Sekarang Anak Masih Menyusu Dia KANTOI Main Perempuan, Yang Paling TERKEJUT Bila Polis Datang Rumah... 
menyu
Dulu Suami Baik, Sekarang Anak Masih Menyusu Dia KANTOI Main Perempuan, Yang Paling TERKEJUT Bila Polis Datang Rumah… | Assalmuailaikumm…Pertama sekali, saya sudah berkhawin dengan suami saya lebih kurang 3 tahun. Suami bekerja gov. manakala saya pula tidak bekerja. Saya mempunyai 2 orang Anak lelaki. Kisahnya bermula, sejak awal perkahwinan suami saya memang seorang yang baik, Hormat orang tua, mudah berkawan.
Tapi dalam masa yang sama masa saya tengah pantang Anak pertama. Suami saya kantoii curang mesej, jumpa perempuan lain. Siap check in di hotel lagi, tapi saya maaf kan. Perkara tu kerap berlaku semasa suami buat kerja luar @ bila sy balik kampung. Saya letih dah nk marah maka saya diamkan dan bagi peringatan saja kepadanya sekiranya terjadi lagi saya tak teragak-agak untuk minta cerai.
Hari berlalu, masa berlalu. Hancur hati saya bila dapat tahu suami juga seorang penagih dadah. Baru-baru ni suami ditangkap polis di dalam rumah. Allahu. Hancurnya hati saya.. sudah diuji dengan kesusahan, diuji pula dengan suami kaki perempuan. Kali ni diuji dengan ujian yang sebenarnya. Remukkkk hati saya, dengan keadaan anak2 yang masih Kecil, suami pulak akan diberhentikan Kerja tak lama lagi. Bayangkan kehidupan kami selepas ini.
Pada Satu malam, kami bergaduh saya nekad lari bawa anak2 ke kampung keluarga saya. Saya sudah buat keputusan untuk mohon fasakh, bohong la saya kata saya suka suka buat keputusan macam ni. Tapi hati saya dah betui betui tawar. Saya stresss sebab sekarang anak2 saya suami ambil masa dia datang untuk pujuk saya. Sebetulnya saya kesian tapi Demi allah saya dah tawar hati..
Mohon rakan rakan bagi pendapat. Apa yang Harus sy buat. Sy buntu Sgt.. sy rindu kan anak2 saya .. sebab dua dua Masih menyusu badannnn …”




1 comments: